Kurtlar Vadisi dizisinde Ahu karakterini canlandıran Nefise Karatay, Polat Alemdar’ın Elif’i unutması için Ahu’nun çok çabalayacağını söyledi.


Dizide gelecek bölümler ile ilgili tüyo veren Nefise Karatay, Ahu’nun Polat’a Elif’i unutturmak için mücadele edeceğini söyledi. Karatay, "Polat Alemdar’ın kalbindeki kişi yaşamadığı için o normal aşkların ötesinde bir fark yaşamalı. Sonuçta Polat, manevi olarak aşka bağlı onun yaşadığı aşkta kolay değildi. Dolayısıyla kalbini Elif’ten sonra fethetmek gerçekten güç. Ama Ahu bu uğurda her şeyi yapmaya ve bu zorlu yolda mücadele etmeye kararlı"
Nefise Karatay, kendisinin de Ahu gibi aşkı için savaşmayı tercih edeceğini belirterek, şunları söyledi: "Ortada savaşmaya değer bir şey varsa savaşırım. Ama onu görmüyorsam değmeyecekse ben Nefesi Karatay olarak beni istemeyeni istemedim. Ömrüm boyunca istemedim. Ben hep sevildikçe sevdim, hiçbir zaman sevilmedikçe sevmedim. Ahu’nun yaşadığı benim karakterimin çok dışında bir şey ama..."

0 Comments:

Post a Comment