Muro'yu sevmeyen yok. Dizi oyuncuları ödül töreninde buluştu. Polat Alemdar'dan Muro itirafı geldi.

Soru cevap şeklinde geçen konuşmalara, dizinin sevilen karakteri Muro ve esprileri damgasını vurdu. Bir öğrencinin ‘Muro itirafçı mı oldu, sonu ne olacak?’ sorusuna Polat Alemdar; “Bizler yazılanları oynuyoruz. Ne olur bilmiyorum. Ama onu çok seviyorum.” deyince salondan alkış koptu...

‘Kurtlar Vadisi Pusu' Koç Üniversitesi Televizyonu tarafından öğrenciler arasında yapılan ankette ‘Yılın En Beğenilen Aksiyon’ dizisi seçildi.

Ödülünü almak için perşembe akşamı üniversitenin Rumelifeneri Kampüsü’ne gelen Necati Şaşmaz (Polat Alemdar), Zafer Alagöz (Yıldız), Mustafa Üstündağ (Muro), Ragıp Savaş (Fuat Tamer Tataroğlu) ve Sema Öztürk (Jülide Toros), ödül töreni öncesi öğrencilerle sohbet etti.

HERKESİN ÇEKİM TAKVİMİ AYRI

Haftanın 5-6 günü çekimleri olan oyuncuların birbirlerini göremediğinden yakınan Necati Şaşmaz, “Bu tür etkinlikler de olmasa inanın görüştüğümüz yok. Herkesin çekim takvimi ayrı. Mesela ben Muro’yu uzun zamandır görmüyorum. Bizi bir araya getirdiğiniz için teşekkür ederim.” dedi.

MURO ÖLECEK Mİ?

Bu konuşmaya Mustafa Üstündağ’ın salonu kahkahaya boğan cevabı gecikmedi: “Mümkünse görüşmeyelim. Zaten sete ve rolüme alıştım. Benim açımdan her şey iyi gidiyor. Rol sevildi. Kendimden de bir şeyler katıyorum. Bugüne kadar olumsuz bir tepki ile karşılaşmadım. Umarım bundan sonra da karşılaşmam. İleride neler olacağını, ölüp ölmeyeceğimi ise ancak senaristler bilir.”

SENARİSTLERE TEŞEKKÜR

Laf senaristlerden açılmışken hem oyuncu hem de yapımcı kimliğiyle salonda bulunan Şaşmaz, senaristlere teşekkürü ihmal etmedi: “Bu dizinin başrol oyuncusu her ne kadar ben gibi görünsem de aslında başarının altında kalemin gücü var. Bence başrol senaristlerin.” Dizinin satır aralarının iyi okunması gerektiğine dikkat çeken Şaşmaz, “Halk diziyi doğru okuyor. Aksi olsaydı bugün bu başarı olmazdı.” dedi. Her ne kadar öğrenciler bu konuşmayı alkışla destekleseler de hemen yanı başında oturan Sema Öztürk’ün konuşması çok anlamlıydı: “Jülide, Sema’dan daha fazla tanınıyor. Bu da senaryonun gücünü gösterir.”

TELEVİZYON REYTİNG ÜZERİNE KURULU

‘Kurtlar Vadisi Pusu’da Yıldız’ı oynayan Zafer Alagöz ise konuşmasında daha çok televizyon izleyicisinin vefasızlığına dikkat çekti: “Bir oyuncu için farklı rollerde görev almak tabii ki çok önemli. Ancak aynı dönemde farklı işlerde rol almak tehlikeli olabilir. Televizyon dünyası reyting üzerine kurulu bir piyasa. Onun içindir ki izleyicinin vefa duygusu yoktur. Yani çok çabuk unutulursunuz. Geçmişte bu tür örnekler çok.”

ŞEKERİM BANA UZAK KELİME

Özellikle ‘Şekerim’ kelimesiyle dillerden düşmeyen Ragıp Savaş, nam-ı diğer Fuat Tamer Tataroğlu ise, “Aslında bu ‘şekerim’ bana çok uzak bir kelime. Dizi için de bıçak sırtı aslında. Çok tehlikeli. Ama doğru zamanda doğru yerde kullandığımız için izleyiciye şirin geldi.” dedi.

1 Comment:

  1. Adsız said...
    son zamanlardaki bölümlerde saçmalamaya başladınız

Post a Comment