Kurtlar Vadisi'nde Polat Alemdar'ı canlandıran Necati Şaşmaz, oynadığı karakterin gençleri olumlu yönde etkilediğini savundu. Şaşmaz, takım elbisenin bile adını değiştirdiklerini söyledi....




Demet Akbağ ve Kadir Çöpdemir'in sundukları 'Hiç Bunları Kendine Dert Etmeye Değer mi?' programına konuk olan Necati Şaşmaz, son dönemde televizyon ekranlarından rol model olarak seçilen bir kişi olarak Polat Alemdar'ın yarattığı etkiyi olumlu bulduğunu ifade etti.

Necati Şaşmaz, Çöpdemir'in "Herkes Polat Alemdar gibi giyinmeye ve davranmaya çalışıyor. Sence derinden etkilendi mi millet bu diziden?" sorusuna şu yanıtı verdi:

"Etkilenen muhakkak olmuştur ama olumlu yönde etkilediğimizi düşünüyorum ben. Kıyafet diyorsunuz. Biz yıllarca zoraki takım elbise giymek istemeyen bir gençliktik okullarımızda. Sonrasında takım elbise giyen bir gençlik olduysak ne mutlu bize. Daha medeni bulduğum için takım elbiseyi çok sevmiştim. Dizimizde de takım elbise giyiliyor. Şu anda da 'Polat kostüm' olarak söyleniyor takım elbise giymek ama aslında modern bir şey anlatıyorsunuz orada."

Demet Akbağ'ın "Bunca kavga, dövüş, oralarda bir sürü şey oldu. Herkes perişan, kan revan içinde. O beyaz gömleğine bir helal gelsin bir şey olsun! Hiç öyle bir şey görmedim!" sözlerine Necati Şaşmaz şöyle yanıt verdi:

"Oluyor çok oluyor. Size denk gelmedi herhalde. Kısa sürmesi gerekiyordu onların fazla kanlı göstermemek için. Biz kanla ödül alamadığımız için. Bu dizide her bölüm kandan ödül alamıyoruz."


0 Comments:

Post a Comment