Kurtlar Vadisi Pusu Dizisindeki 'Muro' Karakterinin Her Adımı Fenomen Olma Yolunda Hızla İlerliyor.

Kurtlar Vadisi Pusu dizisinin son bölümlerinde "Muro" karakteri tarafından kullanılan Murat 124 otomobil, dizi sayesinde tekrar gündeme geldi. 1971'den bu yana yollarda olan Murat 124 model otomobiller meraklıları tarafından kullanılmaya devam ediyor. Murat 124'lerin en çok bulunduğu illerden birisi olan Konya'da özellikle diziyle birlikte "Hacı Murat" diye tabir edilen Murat 124'lere olan ilgi yeniden artmaya başladı. Meraklıları tarafından ilgi gören Murat 124 sahibi oto tamircisi Murat Açıkgöz, kullandığı otomobilinin 1976 model olduğunu ve üzerinde birçok değişiklik yaptığını söyledi. Aynı marka ve model 4 araç değiştirdiğini anlatan Murat Açıkgöz, "Bu araba benim 4. Murat 124'üm. Bu otomobilin içi ve dışına yaklaşık 2 bin 500 YTL masraf yaptım.

Murat 124 bende bir merak ve tutku. Diziden sonra otomobilime olan ilgi arttı. Ancak ben otomobilimi satmayı hiç düşünmüyorum" dedi.

Motor ustası Ahmet Akil ise 1976 model Murat 124 arabasını çok sevdiğini ve satmayı hiç düşünmediğini dile getirerek, "Bu otomobili 8 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum. Başka bir otomobile binmeyi hiç düşünmedim çünkü bu otomobili seviyorum. Bu bir merak. Diziden sonra vatandaşların otomobilime olan ilgisi arttı ve bu ilgiden çok memnunum" şeklinde konuştu.

Bu arada Konya'da hurda araç yasası nedeniyle çok sayıda Murat 124 otomobilin hurdaya ayrıldığı ve şehirde 80 civarında Murat 124 model araç kaldığı öğrenildi. Otomobillerin fiyatı ise modifiyelerine göre 5 bin ila 20 bin YTL arasında değişiyor

0 Comments:

Post a Comment