Sabahın altısı,benim sevgili hair desingerım canerin suratı allak bullak..'Ne oldu oglum karadenızde gemilerin mi battı?' diye soruyorum..Yok bişey abi dün akşam Kurtlarvadisi ni yaynlamadılar diyor.

haydaaaa...

Özet bölümü verilirken birinci reklamın sonuna kadar dizinin tanıtımları döndü.sonra aniden tekrar bölüm yayınladırla altı arkadas izliyorduk agırımıza gitti kanalı aradık kimse bişey söylemedı.

dur bıdakıka ben dizi senaristı BAHADIR ÖZDENER i arayıp durumu ögreneyım dedım..İyide sabahın altısı daha.neyse gün içinde arar sonra söylerım mevzuyu diyerek kurtardım sacları.

Gün içinde acıklama yaptı yapımcı Pana Film.'Rtükten gelen gecmıs uyarı cezaları nedenıyle bölüm üzerinde revize yaptık yenı halı 27 martta yayınlanacak.

haberı Caferde duymus.Revıze ne demek diye sordu.İnce ayar yavrucugum diyerek gecırdım içimden.Sansur filanda demek gecti ama bulandırmadım denızı.

Gelelım neler olduguna!
Kurtlarvadisi özellikle danıstay cinayetını konu alan bölümüyle sorusturması suren Ergenekon operasyonu mevzuuna da göz kırpmıstı..Sanırım uyarı Sorusturmanın devamlılıgıKapsamındaydı..
zaten dun sabah erken uyananlar Ergenekon operasyonunun en can alıcı vurusuna sahıtlık ettı 8 kişi gozaltına alındı..


Bana gore Kurtlarvadisi Pusu dakı ayar ile göz altıların neredeyse aynı saatlere denk gelmesı cok manıdar oldu..Ben dızıde ayar yapılan bölümlerde neler oldugunu cok merak ettım..belkı bunu hiçbir zaman bilemiyecegız ama durum sunu gösterıyor kı Polat Alemdar cok hızlı bır sekılde cıkacak Ergenekon topundan..

Cafere gelınce onunla hıkayemız bıtmedı..27 Marttakı gösterımden sonra yorumlarıyla her cumartesı bu kosede olacak..


0 Comments:

Post a Comment