Reklam verenin, 10-16 Mart haftasında en çok tercih ettiği yerli diziler belirlendi. Buna göre, haftalardır liderliği başka dizilere kaptıran “Kurtlar Vadisi Pusu” birinci oldu. Haftalar önce bıraktığı tahtını yüzde 52’lik bir reklam artışıyla yakalan Kurtlar Vadisi Pusu’yu “Selena” adlı dizi izlerken, geçen haftanın birincisi “Parmaklıklar Ardında” ise üçüncü sırada yer aldı. İşte araştırmanın diğer ayrıntıları…
Medya Takip Merkezi’nin (MTM), her hafta düzenli olarak yaptığı araştırmanın sonuçlarına göre, haftanın en fazla reklam alan dizisi, uzun süredir listenin üst sıralarından uzak kalan Kurtlar Vadisi Pusu oldu. Geçtiğimiz haftalarda ilk ona bile giremeyen dizi, bir önceki haftaya göre reklam süresinde % 52’lik artış yakalayarak eski yerine kavuştu. Kurtlar Vadisi pusu, 68 markanın reklamını 45dakikaya yakın süreyle izleyicileriyle buluşturdu. Sevilen dizide en çok, Doğadan Bitkisel Çaylar, Alarko ve Turkcell reklamları yayımlandı.

ATV ekranlarının özellikle çocuklar tarafından beğenilen fantastik dizisi Selena, bu hafta en fazla reklam alan ikinci yerli dizi oldu. Listenin üst sıralarında görmeye pek alışkın olmadığımız dizi, 36 dakikayı aşkın süre reklamlara yer verdi. Selena dizisinde yayımlanan 48 markanın reklamından en uzun süre ekranlarda kalanlar,

Turkcell, Calgon ve Kinder markaları oldu.

10-16 Mart Haftasında En Çok Reklam Alan Yerli Diziler


1.Kurtlar Vadisi Pusu (Show TV)
2.Selena (ATV)
3.Parmaklıklar Ardında (ATV)
4.Avrupa Yakası (ATV)
5.Hatırla Sevgili (ATV)
6.Elveda Rumeli (ATV)
7.Asi (Kanal D)
8.Sıla (ATV)
9.Genco (Kanal D)
10.Gazi (ATV)

0 Comments:

Post a Comment