Cüneyt Özdemir'le yaşadığı ilişkiden dolayı "Kurtlar Vadisi" kadrosundan çıkartıldığı söylenen Nefise Karatay, iddialara yanıt verdi

Karatay "Neden oldu, nasıl oldu gibi konulara girmeyeceğim.Her şeyin hayırlısı olsun. Sonuçta ben oyuncuyum. Önüme bakıyorum ve yola devam Nefise diyorum."
GEÇTİĞİMİZ sezon Özgü Namal'ın yerine "Kurtlar Vadisi-Pusu" kadrosuna dahil olan manken Nefise Karatay'ın diziyle ilişkisi kesildi. Karatay'ın diziyle bağının kopmasının nedeni olarak da, geçtiğimiz günlerde Nişantaşı'nda bir restoran çıkışında gazeteci Cüneyt Özdemir'le görüntülenmesi gösterildi. Özdemir'in, dizinin bir dönem danışmanlığını yapan Soner Yalçın ile ortak olmasından Kurtlar Vadisi'nin yapımcısı Raci Şaşmaz'ın rahatsız olduğu, bu yüzden de ünlü manken ile yollarını ayırmaya karar verdiği iddia edildi. Bu iddialar üzerine Nefise Karatay, şunları söyledi: "Şu an bir kriz dönemindeyim ve bu krizi iyi yönetmem gerek. Dolayısıyla bu konu hakkında konuşan taraf ben olmak istemiyorum. Ayrıca bir takım anlaşmalar, sözleşmeler yapılıyor. O yüzden de herhangi bir şey söylemem benim için iyi olmaz. Her şey üst üste geldi. Ne olacağını zaman içinde hepimiz göreceğiz. Bildiğiniz gibi dizinin son bölümünde yurt dışına gönderildim. Oradan döner miyim, dönmez miyim bilmiyorum. Neden oldu, nasıl oldu gibi konulara asla girmem. Her şeyin hayırlısı ne ise o olsun. Sonuçta ben bir oyuncuyum. Önüme bakıyorum ve yola devam Nefise diyorum."


0 Comments:

Post a Comment