7 HAZİRAN 2007
Pembe Patikler’de, Kurşun Yarası’nda, Aşka Sürgün ve Çemberimde Gül Oya’da da oynamış. Ama ben Hüseyin Avni Danyal’i, Fırtına’daki Besim karakteriyle tanıdım. O dizideki Karadenizli tiplemesine hayran kaldım. Sonra biraz araştırdım, Trabzon doğumlu olduğunu öğrendim. Açıkçası Fırtına’daki başarısını, biraz da o toprakların insanı olmasına bağladım. Ancak sonra Hatırla Sevgili’deki muhteşem Adnan Menderes tipiyle çıktı karşımıza. O roldeki nefis oyunculuğunu alkışlamayan var mı aranızda? Şimdilerde Kurtlar Vadisi Pusu’da, Polat Alemdar’a kafa tutan Yusuf Bulut’u oynuyor. Hüseyin Avni Danyal, aynı sezonda ekrana gelen üç ayrı dizide, gerçekten harikalar yaratıyor. Alkış seslerinizi duyuyorum. Ben de oyunculuğunun altın çağındaki bu aktörü, ayakta alkışlıyorum.

Memet GÜLER - VATAN

0 Comments:

Post a Comment