Ekranlara iyice ısınan Nefise Karatay mankenliği bıraktığını söyledi. Karatay bundan sonra oyunculuğa endekslendi.

Kurtlar Vadisi Pusu ve Hayat Kavgam isimli dizilerle birlikte bugüne kadar 13 dizide oynayan manken Nefise Karatay "Mankenlik artık benim için geride kaldı. Ekmeğimi oyunculuktan kazanıyorum" dedi. Podyumlarda tanındıktan sonra girdiği güzellik yarışmasında Türkiye Güzeli seçilen ardından ününü oyunculukla pekiştiren Karatay şöyle konuştu: "Ben kendimi tamamen oyunculuğa kanalize ettim. Oyunculukla ilgili kitaplar okuyorum ve sürekli film seyrediyorum. Türkiye'nin en iyi yapım şirketlerinden biriyle çalışıyorum. Her yaptığım işte kendimi çok eleştiririm. Hiçbir zaman rolümü abartarak oynamam. Kendimi geliştirebilmek adına diğer oyuncuları sürekli gözlemlerim. Güzelliğimden dolayı değil, oyunculuğum sayesinde tercih ediliyorum."


0 Comments:

Post a Comment