Derin devlet ve mafya ilişkilerinin konu edildiği `Kurtlar Vadisi` dizisi, Arjantin ve Şili`ye satıldı. Sırada başka ülkeler de var...
Sürpriz bir kararla `Kurtlar Vadisi `nin yapımcılığını bırakan Osman Sınav `la birlikte önceki gece Reina `da yemek yiyen film yapımcısı Pamir Demirtaş , Türkiye `nin olay dizisini yurtdışına ihraç ettiğini açıkladı. Demirtaş, `Diziyi yurtdışına ben pazarlıyorum. Kurtlar Vadisi `ni Arjantin ve Şili `ye sattık. Başka ülkeler de sırada. Her şey bir ay sonra netleşecek` dedi.

Dizinin senaryosunun tıkandığı iddialarının gerçeği yansıtmadığını söyleyen Sınav ise şöyle konuştu: `Kurtlar Vadisi devam edecek. Ben diziyi yaratıcı ekipteki arkadaşlara devrettim. Mülkiyeti onlarda. Dizinin doğru ve iyi devam edeceğini biliyorum. Türkiye `de Kurtlar Vadisi `nin senaryosu asla tıkanmaz. O öyle bir vadi ki, iyi yaratılırsa asla tıkanmaz. Ben tıkanacak bir iş yapmam. Ayrılan oyuncular senaryo gereği ayrıldı. Birileri ayrılsa bile `Kurtlar Vadisi ` bitmez. O vadiyi iyi incelerseniz o vadide o kadar çok hikaye var ki!`


0 Comments:

Post a Comment