Vallahi ne yalan söyleyeyim, üç hafta önce Kurtlar Vadisi'nin karakterlerinin "aseksüel hallerini" yazı konusu yaptığımda, dizinin bu denli kısa sürede "Aşıklar Vadisi" haline geleceğini ummamıştım. Son bölümü izleyince gözlerime inanamadım. Bizim Memati, bar sandalyesinde bir dilbere romantik romantik göz süzüyor. Sonra da kurallarını sıralıyor: "Her zaman beni arayamazsın. Ben aradığımda mutlaka telefonuma çıkacaksın. Ivır zıvır yazı okumayı sevmem. Onun için öyle zırt pırt mesaj yazmak yok. Beni bütün arkadaşlarınla tanıştıracaksın. Benim istemediklerimi defterinden sileceksin. Mankenliği bırakacaksın. Evinin kadını olacaksın..." Eh,, "Memati romantizmi" de bu kadar olabilir ancak... Diğer yanda Deli Hikmet'e kız istemeye gitmeler filan... Bu arada Polat, ekibe yeni katılan (ama aslında Hakan'ın köstebeği olan) genci, Nevzat'a emanet ederken, sıkı sıkı tembihte bulunmayı ihmal etmiyor: "Bana bak, çocuğu öyle barlara filan götürmek yok..." Buradan anlıyoruz ki bizim Nevzat'ın sıkı bir gece hayatı var. Güllü Erhan, terapiye alınan Abdülhey'e moral vermek için "Haydi bir an önce kalk şu yataktan da yine beraber çapkınlığa gidelim" diyor. Vay, vay vaaay!.. Bizim çocuklar ne kadar hızlıymış da haberimiz yokmuş!.. Duyduğuma göre Ahu (Nefise Karatay) için de af çıkmış. Yakında yurtdışından dönüp, dizide görünecekmiş. Yani Polat'ın tozla kaplanan aşk defteri raftan inecekmiş. Yakında Memati'yi ağzında gül, Didem Taslan ile tango yaparken görürseniz, şaşırmayın. Abdülhey de "elektrik alabileceği" bir kıza aşık olabilir! Polat kulağında bir papatya ile kırlarda Ahu'nun peşinden "lay lay looom" diye koşabilir. Halo Dayı hemşire sevgilisinin hatırına arka arkaya 5 kez by-pass ameliyatı olabilir. Deli Hikmet, ünlü klipte olduğu gibi gözlerini, görme engelli sevgilisine bağışlayabilir. Ya da Nevzat, Pürmüz ile çıkmaya başlayabilir... Malum, vur deyince öldürüyorlar ya, o yüzden söylüyorum!..


0 Comments:

Post a Comment