Tarık Mengüç, Kurtlar Vadisi dizisinde oynamaya o kadar hevesli ki oynayacağı rolü ve tipini bile yazıp çizmiş. İşte Mengüç’ün herkesi güldüren sözleri...


Demet Akbağ ve Kadir Çöpdemir’in sundukları ’Hiç Bunları Kendine Dert Etmeye Değer mi?’ programına konuk olan Tarık Mengüç, aynı programdaki Necati Şaşmaz’ı bulmuşken fırsatı kaçırmadı.


Sık sık dizide ya da sinema filmlerinde oynayabileceğini dile getiren, hatta senaristlere kolaylık olsun diye ’çılgın baba, Amerika’lı polis ve ajan’ olabileceğini vurgulayan Mengüç’ün hedefinde Kurtlar Vadisi vardı.

Bir ara konuyu diziye getiren Tarık Mengüç, rol kapmak için o kadar hevesliydi ki rolünü ve tipini de oracıkta oluşturdu. Hatta ayağa kalkıp poz bile verdi. Necati Şaşmaz ile bir cevap vermedi ama çok güldü.

İşte Tarık Mengüç’ün sözleri:
"Bana Tarık ağbi de diyorlar, baba olduğum için ’Tarık Baba’ da diyorlar. Benim çizgim belli ama sizin diziye gireceğim. Sizin diziye girmek istiyorum. Konuk olarak da alabilirsiniz. Amerika’dan gelen bir ajanı oynamak istiyorum. Saçlar siyaha boyanır, takım elbise zaten var. Bir de duruşuma bakın. İkidebir Necati Şaşmaz’ın gözlerinin içine bakıyorum zaten, o da bana bakıyor."


0 Comments:

Post a Comment