1 milyon dolara bile oynamam

Usta oyuncu Zeliha Berksoy, Kurtlar Vadisi dizisinden 1 milyon dolar teklif edilse bile oynamayacağını söyledi. Berksoy bunları söylerken öğrencisi olan ve Kurtlar Vadisi Pusu’da oynayan Ragıp Savaş da karşısında oturuyordu.



CNNTURK’te Beyazıt Öztürk ve Güven Kıraç’ın sundukları ’Nası Yani?’ programına katılan ünlü tiyatro oyuncusu Zeliha Berksoy, Kurtlar Vadisi dizisinden gelecek hiç bir teklifin kendisini cezbedemeyeceğini anlatmak için ’1 milyon dolar verseler bile oynamam’ dedi.

Ancak tam karşısında oturan ve kendi yetiştirdiği öğrencilerden birisi olan Ragıp Savaş’ın Kurtlar Vadisi Pusu’da oynuyor olması sohbeti daha da ilginç kıldı.

İşte o diyaloglar:

"Beyaz: Deseler ki Kurtlar Vadisi’ndeki Vadi’yi oynayacaksınız. Büyük rol geldi yani Vadi. Mafya anası. Böyle bir rol oynayın, 1 milyon dolar da para vereceğiz deseler ne dersiniz?

Berksoy: Ben de onlara ’Hayır’ derim..

Kıraç:Sen tanımıyorsun hocayı.

Beyaz: Ben sormak zorundayım. Ben bugün bütün soruları soracağım.

Kıraç: Kurtlar Vadisi prodüksiyonunu yapıyor. Sormak zorunda.

Beyaz: Ragıp sen? 1 milyon dolar, Kurtlar Vadisi?

Savas: Ben oynuyorum.

Beyaz: Ne kadar aldın bari onu söyle...(Gülüşmeler)


0 Comments:

Post a Comment